Otázky k nákupu

 


CO JSOU MEMOTO FOTOALBA?

 

Fotoalba nabízená na mých stránkách memoto.cz jsou poctivé ruční produkty, vyráběny tradiční knihařskou metodou. Nejedná se o masovou produkci, jde o lokální český produkt, kterému se s láskou věnuji od podzimu 2020 na západě Čech.

 

JAK DLOUHO TRVÁ VÝROBA FOTOALBA NA MÍRU?

 

Na výrobu si vyhrazuji čas 14 dní od přijaté platby za objednávku. Vždy velmi závisí na požadavcích zákazníka a jednotlivých parametrech fotoalba. Dále je velmi rozhodující i moje vytíženost a nárazově náročná období jako jsou Vánoce.

 

JAK UMÍSTIT FOTOGRAFIE DO FOTOALBA?

 

Fotoalba jsou vyrobena z vysoce kvalitních papírů, které si dobře rozumí s washi páskami, lepicím strojkem, popisovačem i fotorůžky. Tyto produkty najdete v kategorii Doplňky. Fotografie si můžete naaranžovat na stránky dle vaší libosti. Jaké velikosti fotek se vám do fotoalb vejdou můžete vidět na obrázku níže. Fotoalba nabízím standardně ve třech velikostech – (21×19 cm), (31×24 cm) a (42×31 cm).

foto-rozmisteny-web

Na mém instagramu @memoto.cz můžete pak najít další inspiraci jak vaše fotoalba mohou vypadat a jak je naplnit.

 

PROČ MÉ VYBRANÉ ZBOŽÍ NENÍ SKLADEM?

 

Memoto je malá lokální značka, kterou buduji postupně. Může se tak stát, že vámi vybrané zboží již není skladem. V případě, že tak nastane, informuji vás neprodleně e-mailem a můžeme se případně domluvit na alternativě nebo vám dám alespoň vědět, až produkt znovu naskladním. Průběžně se však snažím doplňovat sortiment, makat na novinkách a zároveň se věnovat zakázkové výrobě. 

 

DOPRAVA A PLATBA

 

Memoto je na světě jen pár měsíců, proto jsou platební možnosti prozatím limitovány na bankovní převod. Pro usnadnění platby je vám spolu s rekapitulací objednávky zaslán QR kód. Případnou platbu prosím uhraďte co nejdříve, nejpozději však do 7 dní. Pokud se tak nestane, upozorním vás e-mailem. Po 7 denní lhůtě bude objednávka následně stornována.

Všechny zásilky posílám prostřednictvím Zásilkovny. Veškeré ceny a podrobnosti najdete v samostatném článku Doprava a platba. U objednávky nad 2 300 Kč (jedno velké + malé fotoalbum ;-)) máte dopravu zdarma.

 

MŮŽU SI SVŮJ BALÍČEK VYZVEDNOUT OSOBNĚ? 

 

Ano, je to možné, ale pouze po předchozí e-mailové nebo telefonické domluvě. Adresa pro osobní vyzvednutí: Svobodova 537/16, Karlovy Vary.

 

KDY JE ZBOŽÍ ODESÍLÁNO?

 

Zboží, které je skladem, odesílám zpravidla ihned (max. do 1—3 dnů) po připsání platby na účet. Pokud není možné z jakéhokoli důvodu tuto lhůtu dodržet, neprodleně vás informuji e-mailem či telefonicky.

 

MŮŽU PŘIJATÉ ZBOŽÍ VRÁTIT? 

 

Ze zákona máte 14 denní lhůtu na vrácení zboží. O vrácení mě prosím informujte předem na e-mail: info@memoto.cz. Nepoužitý a nepoškozený produkt prosím pečlivě zabalte, pokud možno, do původního obalu a označte slovem „VRÁCENÍ“. Přidejte vytisknutý a vyplněný formulář pro vrácení a daňový doklad. Balíček odešlete na adresu: Lenka Durasová, Svobodova 537/16, 360 17 Karlovy Vary.

Pokud bude zboží v pořádku, vrátím vám urychleně na účet celou jeho pořizovací částku včetně poštovného. Náklady na zaslání zboží zpět k nám jsou hrazeny vámi.

 

JAK ZBOŽÍ REKLAMOVAT?

 

Ruční výroba není dokonalá a neomylná a může se stát, že na zboží objevíte nějakou výrobní vadu. Tato nastalá situace mě velice mrzí a pokusím se vyřešit reklamaci co nejdříve. Pokud objevíte vadu, informujte mě prosím předem na e-mail: info@memoto.cz. Pečlivě zabalte zboží a zašlete jej, spolu s vytištěnou fakturou a vyplněným reklamačním formulářem, na adresu: Lenka Durasová, Svobodova 537/16, 360 17 Karlovy Vary. Zásilku označte slovem „REKLAMACE“. Podrobnější informace najdete v článku Reklamační řád.

Po obdržení balíčku vás budu max. do 30 dnů informovat s návrhem řešení. Pokud potvrdím vadu jako výrobní, zboží vám buď opravím a zašlu zpět, vyměním za nové, nebo vrátím peníze.

Pokud je ale vada způsobena nesprávným užíváním zboží nebo vystavením vnějších vlivů, zašlu zboží zpět spolu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace.

 

jeee

Zpět do obchodu